Kako priti v formo do poletja

Tistega, za vas idealnega telesa poleti, ni enostavno doseči. Če ste to že dosegli, je zadnja stvar, ki jo želite narediti, je to uničiti. Fitnes strokovnjaki pravijo, da je najboljši način, da ostanete fit, da sami kuhate svojo hrano, če pa jeste zunaj, pa se držite bolj preprostega menija. Raziskava je pokazala, da v primeru, da jemo zunaj, zaužijemo kar 200 kalorij več, kot pa z istim obrokom doma. Vsakdo namreč zaupa kakovosti lastnega kuhanja. Vendar pa se to poletje lahko držite zdrave prehrane, tudi če jeste v restavracijah. Ne žrtvujte svojega družabnega življenja, samo zato, da ne pridobite odvečnih kilogramov.

Ne glede na to, ali greste v lepo restavracijo na prvi zmenek, ali pa so vas nekateri prijatelji povabili na narezek na lokalno teraso, boste želeli slišati te nasvete za zdravo prehranjevanje tudi če jeste zunaj, in ne doma. Na zmenku prosimo ne bodite ena tistih žensk, ki naročijo samo mešano solato (moški namreč tega ne marajo), lahko pa ste vseeno pazljivi glede tega, kaj daste v usta. Nekateri ljudje seveda izgubijo apetit, če so živčni, zato veliko žensk na prvem zmenku ne poje veliko. Toda drugi lahko dejansko potrebujejo zaviralec apetita pred zmenkom, če njihove živčne navade povzročijo, da pojedo preveč. Za vas imamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali ohraniti vašo poletno postavo, medtem ko boste uživali v družabnem življenju.

Pojejete zdrav prigrizek, preden greste na večerjo.

Če veste, da se boste zvečer odpravili v vašo najljubšo restavracijo, in veste, da si boste tam privoščili tistega ocvrtega piščanca, si pred tem pripravite zdrav prigrizek. Ta prigrizek bo povzročil, da boste bolj siti in v restavraciji ne boste toliko pojedli.  Jejte približno eno uro preden se odpravite od doma. Pojejte nekaj takšnega, kot je jabolko z pestjo mandljev ali zelenjavo s hummusom. Če ne boste lačni, boste v meniju naročili nekaj skromnega in lahko boste nadzorovali svoj apetit.

Bodite odločni

To je najpomembnejši nasvet, ki ga delimo z vami. Meniji v restavracijah so običajno napisani z mamljivimi besedami, ki povzročajo naročanje bolj “razkošnih” (kalorijsko polnih) obrokov. Da bi se izognili napaki z izbiro mastnega obroka, hitro preglejte meni, poiščite nekaj možnosti, ki se pojavljajo kot bolj zdrave alternative in se na koncu odločite za eno. Ne dovolite, da bi se zamotili v meniju, ki romantizira maslene testenine. Ko se odločite za zdrav obrok, zaprite meni. Ne dovolite, da vaše oči še naprej tavajo in na koncu najdejo drugo možnost, ki je vse prej kot zdrava. Tudi če naročite za osebami, s katerimi ste v restavraciji, ne dovolite, da bi vas njihova odločitev zavedla. Če ste se odločili za lososa na žaru, naročite lososa na žaru z maslom iz česna in ne dovolite, da si premislite in raje naročite ocvrte kalamare.

Izogibajte se alkoholu.

Ne pravimo, da ne smete uživati ​​v pijači ali dveh. Ampak, v večini koktajlov je ogromno kalorij in dobro je biti pozoren na količino skritega sladkorja. Če se zdi, da je alkohol vzpodbudni del večerje, si dovolite pijačo ali dve, vendar je številka dve vaša absolutna omejitev. Ne samo, da je to odličen nasvet, kako jesti zdravo prehrano, vendar je na splošno dober nasvet. Še posebej na prvem ali drugem zmenku ne želite, da bi bili preveč pijani. Prvi zmenki so namreč namenjeni povezovanju in spoznavanju drug drugega.

Vzemite nekaj ostankov domov.

Obstaja nekaj razlogov, da hrano iz restavracije odnesete domov. Na eni strani boste naslednji dan imeli brezplačno kosilo. Glavna stvar pa je, da ste pojedli samo polovice svoje večerje in s tem dosegli kontrolo nad vnešenimi živili in omejili vnos kalorij, medtem ko ste bili na večerji.